Sayyidul ayyam...

...11/10/13...

Salam sayyidul ayyam...

Hari yang penuh barakah ini....istigfarlah sebanyak mungkin pada Rasul kita....Nabi Muhammad S.A.W...

Minggu hadapan...raya eidul adha akan menjelma...majoriti ambil cuti pada hari isnin...tapi saya akan bekerja seperti biasa...en sudoku pun tak cuti....

Jika tiada aral melintang...saya akan menyertai jamuan hari raya eidul adha di taman kakak saya duduk...Inshaa Allah...cumanya diorang buat potluck dan saya masih tak tahu nak bawa apa...maybe some dessert....mmm...we'll see... :)

oh ya...last sunday...saya dan hubby sangat busy...dari menghadiri kuliah dhuha muslimat TG Ustaz haron Din di Bangi...kenduri kawen rakan off di Beranang....singgah di Gebok, Negeri Sembilan...kenduri kawen anak buah abg ipar....langsung ke Uniten untuk serahkan kutipan stoking untuk projek "SARUNG KAKI PROJEK"....
 

 

Yang manis tu nama dia Nadzirah....agen kutipan secara volunteer untuk kawasan Bangi...student lagi tu...jumpa dia di masjid Uniten usai solat asar...lepas jumpa si manis ni....balik rumah...lakik binik...longlai...flat...mcm kena bom...hehehe...

Saya berdoa...agar disuatu hari nanti...saya akan seperti gambar diatas....2 purdah yang telah dibeli...akan menjadi sumber inspirasi....Ya Allah permudahkanlah segala urusanku Ya Rabb....aminn...

No comments:

Post a Comment