dua naskah yang saya sayang....giler...!!!

...7/10/13...

Assalamualikum...

So entry kali adalah entry terkepam namanya...harus dikeluarkan buat kenangan si masa hadapan...kira macam diari lah kan...

Kita mulakanlah cerita ni dengan gambar....sebab baru senang nak ingat balik kan story mory yang tersimpan tu...

Hari tu masa melawat my sis in law...dia hadiahkan buku ni...Alhamdulillah memang sangat berguna sebab banyak doa-doa untuk di amalkan...my sis in law dapat buku ni then dia sendiri fotocopy dan pagi pada orang...thank you kak pah for the precious give... :)

Lagi satu buku yang menjadi kesayangan saya sekarang ni...saya beli masa malam cinta rasul di Usim dua minggu lepas...kisahnya...saya dah ada sebuah tafsir Quran...tapi saiz agak besar...kalau tak silap masa raya hari tu...sahabat blogger saya...Azlina Hassan ada sebut pasal tafsir yg dia beli...kecil siap dgn tajwid dan hadith...mudah utk bawa kemana-mana...dari situ saya menyimpan hasrat untuk membeli satu apatah lagi kadang kala ke majlis ilmu...memerlukan untuk merujuk ayat-ayat tertentu...hari sebelum tu saya ke warta bangi...tapi tak tergerak untuk membeli...rupanya Allah nak bagi saya yang lebih baik lagi...saya dapat saiz yang besar sedikit dengan harga hanya RM35....Ya Allah...saya suka sangat...lebih-lebih lagi tafsir ni ada asbabun nuzul...sekarang tafsir ni lah peneman saya kemana-mana sahaja....

Inshaa Allah ada lagi cerita ceriti...tapi next entry je lah...banyak yang ingin diperkatakan tapi tak pandai susun ayat...hikhikhik...

Ketemu lagi ya..... :)











No comments:

Post a Comment