perginya sebutir permata...

...26/7/2013...

Assalamualaikum...

Takziah diucapkan pada keluarga Ustaz Azizan...mantan menteri besar kedah....yang telah pergi menyahut panggilan Illahi pagi tadi....

Walaupun saya secara seriusnya saya tidak mengikuti perkembangan politik semasa negeri kedah 4 tahun yg lepas....tapi saya tahu yang pucuk pimpinan di kedah diketuai oleh seorang Ustaz....sehinggalah pru baru-baru ni...barulah saya mengenali insan bernama Ustaz Azizan....

Sejak akhir-akhir ni...selau dikejutkan dengan berita kematian para alim ulama samada di luar mahupun di dalam negara....

Hati saya sayu sangat...apatah lagi teringat kata-kata Ustaz Don....cara Allah menarik kembali ilmu di akhir zaman adalah dengan mematikan ulama....

Allahurabbi...terasa gerun dihati ini...

1 comment:

  1. Al Fatihah..sgt kagum dgn Arwah...blogwalking..jom ke blog saya dan bertukar2 link..:)

    http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/

    ReplyDelete