open house.....

...9/9/13...

Assalamualaikum...

Hari ni saya nak share open house department at my work place....

Seingat saya dari tahun 2011 saya menjejakkan kaki di sini...tahun ni la yang paling meriah...mungkin juga sebab saya dah ada teman sekantor...hehehe...

Bila ada jemputan...huh...laju jer kaki kami berdua...dah la duk admin...yang paling awal sampai pun kami...ahakkkssss....ahkak..bab makan laju jer...c ma leg bebehhh....muahehehehe...

Yang bawah ni open hse department sales...department yang ramai umatnya...gambar ni dari kamera phone cikai i....so tak banyak sangat la kan...sebab yang penting...makan...yang lain di tag di fb...



Kat bawah ni...open house design...dengan tema..."HARI RAYA HIGH TEA'"....gempak seh nama...
My department merangkap companylah kan...yang pertama buat open house tapi malangnya...tak sempat ambil gambar hata sekeping pun...mmm...susah nak explain....

Lagi satu purchasing department...pun tak ambil gambar....sbb masa tu terlalu banyak makanan...rambang mata...dan meninggalkan satu peristiwa hitam...Alhamdulillah...saya terselamat...bak kata cik siti...biarlah rahsia...hikhikhikhik...

Ok...yang bawah ni...masa dapat jemputan ke open house celcom di seremban...bukanlah nak makan sangat tapi lebih kepada nak jumpa p.i.c yang selalu deal through emails and phone calls...1st time gi umah orang kan...i is malu2 kucing nak ambil gambar...ko tengok la next year....hehe...tapi kan...kami sempat la bergambar ala2 berchenta... :)

Besok ada farewell lunch for my boss....kalau tak busy...adalah gambar yer.....

No comments:

Post a Comment