penyakit "M"...

...31/1/13...

owhh...esok org kay elll...bak kata kak zu(wetellwseetstories) bercoti....ahhh...jelesnya saya yg duk selangor tapi kerja negeri sembilan ni...esok sehari lg hari bekerja sebelum sabtu menunjukkan wajahnya...

beberapa undangan diterima pada hari sabtu....tapi terpaksa memilih sebab melibatkan 3 negeri berbeza....tunggu apa kata sang suami....sebab dia yang drive....saya....malas drive!!!....hehehehe....

saya nak bagitau....saya dapat sesuatu yang sangat cantik dari seorang teman...tapi kan...saaaannnggaatttttt malas untuk hupdate gambo....ingat nak pakai hari sabtu ni ke undangan yang akan dihadiri....huh dah 2 kali sebut malas....mmm...

en sudoku dah main bisik2....tulah tadi petang lepas balik kerja gi minum....tak nak makan...sekarang dah bisik2....tanyalah nak mkn apa....dia jawab..."abg teringin nak makan burger"....owh seperti orang pregnant lagaknya....laju jer saya kata..."gi lah beli...sempat lagi ni...baru 11.30".....nanti bertukar fikiran....tonggang langgang lah dapur saya yang baru aman damai sebentar tadi....hehehe....

No comments:

Post a Comment