clorox & febreeze...

...28/1/13...

mesti ramai kepenatan kan....maklumlah coti panjang...sok dah kerja...huuuuuu...

semalam lepas solat isyak...en sudoku and i gerak lah nak pergi uptown kat mines tu...sbb tgk dlm paper hari  sabtu ada book fair...from 8 pm to 2 am...masa kat area rumah dah rintik2...masuk jer area bandar baru bangi...semakin lebat...sampai je mines memang tengah lebat gila...saja je en sudoku tanya...nak gi ker...kalu rintik sikit2...ok lagi...ini mmg sah basah kalau redah juga....so kesudahannya...gi ampang...

hari ni...kena ambil feel utk gi kerja sok...hehehe...settle kan semua baju2 kerja...make sure rumah dah di mop....my kitchen berada dalam keadaan yg tidak tunggang langgang...hehehe...lepas solat magrib tadi bari teringat...hari sabtu tu birthday bos...lupa nak beli kad...so tadi siap2...gi warta bangi...malas nak gi jauh2...dapatlah sekeping card...itu je yg paling menarik pun...ok lah...

hari tu kalau tak silap tengok dalam blog wetellsweetstories, kak zu ada cerita pasal product utk toilet....sembur satu malam...sok siram jer dgn air....so hari sabtu tu gi lah cari....jumpa produk clorox...


saya sangat sukakan pembantu baru saya ni....mmg terbukti....spray sana sini kat dalam bilik air tu....biar dalam beberapa minit....siram air....tapi saya gosok2 sikit la dgn berus kan....walllahhh....bersehhhhh wooooo....tapi kena tahan bau clorox ni....tak sesuai utk org yang ada asma yg kronik....dan saya guna juga di area sinki...sbb situ juga tempat yg banyak germs....

memandangkan saya duduk rumah bertingkat2....yang tak boleh dibuka seluasnya utk airflow...dan sbb itu juga saya menggunakan perabot dalam kadar yg sangat minimal....mudah untuk berpindah apatah lagi tiada lif disini....rumah mcm selalunya akan mudah berbau kepam@lembab jika kita jarang tukar langsir...sofa berusur kain....carpet...etc...etc....sejak saya duduk menyewa masa mula2 bekerja dulu.....saya dah jadikan satu produk dari jepun ni sebagai teman rapat...apatah lagi jika tiba2 ada rakan yg nak datang rumah....cepat2 spray...bagi rasa fresh...hehehe...tpi sejak semalam saya gunakan flavor(flavor ke..) baru.....


blossom & breeze....mmg sedap baunya....mungkin sbb ada injection of ambi pur di situ kan...sang suami pun suka....habis disemburnya satu rumah....siap dia kata nak sembur dlm kereta....owh...bagus juga...hehehe....

hari dah semakin lewat...esok pastinya akan jadi...tuesday blues....hehehe...

sebelum tidur....berselawatlah ke atas Nabi kita...Muhammad S.A.W....dan berdoa agar Allah tetapkan hati kita kepadaNya.....aminnn....







2 comments:

  1. Salam PP:) They surely membantu dengan baik kan:)

    ReplyDelete
  2. Salam kak zu....saaaangaaat membantu....hehehe.... :)

    ReplyDelete