no wordless wednesday.... :)

...13/2/13...

selamat kembali bekerja...walau mood tu tak sepenuhnya...tapi kena juga sebab kerja banyak...hehehe...malam ni kami dinner simple jer...jemu makan kat luar jer...bak kata en sudoku...kalu ikut kata saya....ok jer...hikhikhik...

sardin+telo dadar...tambah kicap sikit...wallah....boleh tambah 2 kali tau... :)

hari isnin tu...sangat susah hati...sebab lagi satu hari nak kerja tapi tak gi mana2 pun...hehehe...saje je wat alasan...so sang somi pun setuju pergi ambil angin kat pantai bagan lalang...tak sangka pula lepas dari LBJ...jam sampai simpang tiga nak ke PD dan Bagan Lalang...tapi alang2 dah jalan...tidak mungkin berpatah balik...heee...

sampai bagan lalang...punyalah ramai umat manusia...yang camping pun ramai juga...lepas solat magrib...duduk sekejap...en sudoku sempat sembang2 dengan brother sebelah kitorang yang datang camping dengan anak lelaki dia sambil memancing...

perbualan mereka :

en sudoku       :  bang...berapa harga khemah ni?
brother           : dalam 200 jer...tapi ada gak yang murah

saya(berbisik)  : abg...nak beli ker?...leh kita gi camping malam minggu sini...(senyum kambing)
en sudoku       : eh..sebuk jer...(sambil jeling dgn mata sepet dia tu...hampun abg...hehehe..)

ahakkkssss...sentap tau...hahahaha.......


saya sangat sukakan gambar-gambar diatas...sebab tercapai hasrat nak ambil gambar sunset....yang sebenarmya nak ambil gambar sunrise...tapi kat mana yang cantik kat sini kan...bak kata en sudoku...nak sunrise cantik kena gi negara matahari terbit lah...Japang...hahhaaha...blur kejap...hampas kelapa tul lah...

owh mestilah ada gambar orang ni...hari sabtu jadi receptionist kat agrotek resort...hari isnin jadi pengawal pantai (tapi fail bab berenang...huhu..)...

gambar ni agak blur sebab soh budak sebelah tolong amik gambar...silalah abaikan sampah sarap tu yer...well MALAYSIANS...what else i can say...mmmmmmmm.....

lagi satu gambar yang saya suka...weeeee.....

nest week saya ada tempahan cupcake....Alhamdulillah....tq zila....btw...jubah yang saya pakai masa hari sabtu tu adalah pemberian teman satu office saya....Nur Zakiah Zahri....tq so much dear...i really appreciated it...dan sangaaaaaattttt chhhaaannttiikkkkk...!!!!!!!!!... :)

No comments:

Post a Comment