Owh...hari ini...

...15/4/13...

Assalamualaikum...

Tak dapat menahan perasaan hati...jika disimpan sampai petang mungkin bernanah nanti...

Yer saya tahu saya tak perfect...ilmu pun masih nipis...tapi kadangkala kita perlukan commence sense dalam perkara yang berlaku dalam hidup kita...

Ada ketika kita perlukan keputusan dibuat dalam tempoh yang singkat...tapi kita perlu berani utk menanggung risikonya...tak dinafikan ada sesetengah perkara yang saya drag tapi diakhirnya tetap akan ada keputusan yang dibuat...

Mungkin saya dah melangkaui batasan itu...tapi saya perlu buat agar segalanya berjalan spt yang dirancangkan....saya boleh buat seperti biasa dan meletakkan kesalahan ats orang lain...tapi at the end of the day...nama saya juga yang kena jual....

Secara perlahan saya akui ini adalah dugaan dan cabaran dari DIA Yang Maha Esa....DIA memberikan dugaan dan cabaran mengikut kapasiti ketahanan mental dan fizikal seseorang...pasti saya dapat mengatasinya...In shaa Allah...amin...

Ya Allah...permudahkanlah segala urusan ku....amin...

No comments:

Post a Comment